Андрій Карауш

З телефона або з комп’ютера: найбільш популярні послуги «Рівнеоблводоканалу» тепер можна отримати і онлайн

Близько року тому обласне водопостачальне підприємство почало активно переводити свої послуги в мережу інтернет. Першим кроком став онлайн-кабінет споживача на сайті підприємства, в якому можна було отримати усю необхідну інформацію щодо стану розрахунків за отримані послуги, подати показники лічильників, провести оплату тощо. За цей час в «Особистому кабінеті» зареєструвалися майже третина усіх споживачів підприємства. Тож проаналізувавши найбільш часті звернення від споживачів, підприємство максимально розширило перелік послуг, які вже можна отримати в онлайн-кабінеті на сайті водоканалу.

Раніше у нас на сайті в розділі «Онлайн-послуги» була передбачена можливість подати заяву із переліком усіх необхідних документів на підключення до мереж водопостачання та водовідведення, - говорить директор «Рівнеоблводоканалу» Андрій Карауш. – Тепер ми зробили цей перелік максимально розгорнутим і зручним, як для фізичних, так і юридичних осіб.

Тепер в онлайн-послугах, окрім можливості подати заяву із необхідним переліком документів на підключення до послуг водопостачання та водовідведення, можна ще й замовити довідку про відсутність боргу, за потреби переукласти договір на послуги «Рівнеоблводоканалу» та навіть змінити кількість зареєстрованих осіб.

— Розширені можливості, в тому числі заповнення онлайн-форм, ми запровадили за допомогою додаткових можливостей Google, - продовжує Андрій Карауш. - Тому єдина умова - щоб користуватися повним переліком наших послуг на сайті, потрібно мати електронну скриньку на Gmail.

За словами пана Карауша, перелік послуг, які «Рівнеоблводоканал» перевело в онлайн-формат, допоможе споживачам не лише не витрачати зайвий час в абонентському відділі підприємства, а й мінімізувати контакти під час карантинних обмежень. На підприємстві із задоволенням констатують – онлайн-послуги дедалі більше користуються популярністю серед споживачів. Як приклад наводять «Особистий кабінет» споживача на сайті підприємства, створений лише в березні 2020-го. За неповний рік у ньому вже зареєструвалися 30 зі 100 тисяч абонентів обласного водопостачального підприємства. До того ж він доступний і в мобільному додатку, який працює на операційних системах для смартфонів Android та iOS.

До слова, окрім нових онлайн-послуг, якими вже від учора можна скористатися на сайті «Рівнеоблводоканалу», вже три місяці працює Viber-bot, за допомогою якого будь-хто зі споживачів підприємства може подати показники свого лічильника. Щоб до нього доєднатися, потрібно скористатися Qr-кодом, який вказаний на сайті водоканалу та у платіжках. Кількість споживачів, які вже ним успішно користуються, - більше тисячі. Показником його ефективності та простоти у використанні є той факт, що чимало користувачів – це люди літнього віку.

Окрім того, на «Рівнеоблводоканалі» нагадують, що подати показники своїх лічильників можна і за допомогою СМС-повідомлення на номер 050-33-100-20 або зателефонувавши на багатоканальний кол-центр підприємства за безплатним номером 0800-219-218. За цим же номером можна і отримати усю необхідну інформацію, що стосується роботи підприємства, або проконсультуватися зі спеціалістами.

Читайте також