Торгуватиме варенням і посудом: Меган Маркл створила лайфстайл-бренд та сторінку Instagram
Герцогиня Сассекська Меган Маркл за останні роки спробувала себе у чималій кількості сфер. Разом з чоловіком, принцом Гаррі вона керувала благодійним фондом (справи в якого йдуть не дуже добре), знімалася у рекламі та навіть, подейкували, хотіли податися в політику, пише ТаблоID
І ось тепер герцогиня оголосила про свій новий проєкт, що зветься American Riviera Orchard.
Як пише Page Six, це буде лайвстайл-бренд, який фокусуватиметься на речах для дому, саду, їжі й такому іншому. Зокрема, включно з усілякими джемами, вареннями, кулінарними книгами, посудом тощо.
Нині потенційним клієнтам доступна лаконічна сторінка в Instagram та сайт, на якому поки нема жодної інформації про бренд. Однак вже є змога записатися до "списку очікування".
"Вона працювала над цим понад рік і там втілені всі речі, які близькі її серцю. Все, чим вона захоплюється", – сказав інсайдер з оточення Меган Маркл.
Цікаво, що про намір Меган запустили свій лайвстайл-бренд говорили давно. Буцімто герцогиння Сассекська рівняється на популярний у США велнес-проєкт Goop, яким керує актриса Гвінет Пелтроу. З чуток, дружина принца Гаррі мріє посунути голлівудську зірку з п'єдесталу першості у цій сфері.