FozzyGroup створює «магазин майбутнього»: продажами керуватиме штучний інтелект

FozzyGroup створює «магазин майбутнього»: продажами керуватиме штучний інтелект

FozzyGroup, до складу якої входять продуктові мережі «Сільпо», «Фора», Thrah! Траш!, LeSilpo та FozzyC&C, створює «магазин майбутнього» з використанням штучного інтелекту.

Штучний інтелект розпізнає об’єкти, керує категоріями й товарними залишками, прогнозує та коригує цінники, забезпечує самообслуговування на касах.

Для роботи FozzyGroup у травні 2021 р. відкрила R&D-центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі».

Ритейлеру зібрав команду з різноманітним досвідом: від кандидатів математичних наук до студентів перших курсів. Набір фахівців триває й досі, до кінця року FozzyGroup  розраховує вдвічі збільшити кількість спеціалістів з машинного навчання, дата-саєнтистів, Python-розробників, інженерів робототехніки й мехатроніки.

Як розповідають представники лабораторії інновацій Айк Мгерян та Микола Лавренюк, вони займаються розробкою Datascience алгоритмів, які керують процесами в магазинах, а також запускають пілотні проекти з робототехніки.

«МАГАЗИН МАЙБУТНЬОГО» ОРГАНІЧНО ІНТЕГРУЮТЬСЯ У ЦИФРОВИЙ І ФІЗИЧНИЙ ВИМІРИ ЗВИЧАЙНОГО СУПЕРМАРКЕТУ

FozzyGroup першою в Україні впровадила ваги самообслуговування. Зараз туди вмонтувавши відеокамери для розпізнавання продуктів, які купує споживач.

Інше готове рішення — «розумна полиця», що вирішує проблему доступності продукції та скорочення відходів.

Технологія передбачає використання вмонтованих датчиків, які визначають наявність продукції, необхідність додати більше позицій, або провести розпродаж, якщо товару забагато.

Також компанія розробила й запатентувала рішення, яке дозволяє на вазі встановити датчики і дізнаватись місцезнаходження кожного товару.

Якщо до кінця дня у магазині не продали певну продукцію, на неї можна швидко змінити ціну. А також оперативно проаналізувати, які категорії товарів продаються краще чи гірше.

Читайте також