Торік більше запитували про COVID-19, нині – про комуналку
Консультації, допомога, скарги, пропозиції та благодійність – саме такі дзвінки найчастіше надходять на гарячу лінію Рівненської ОДА з протидії поширенню коронавірусу, повідомляє пресслужба РОДА.
Загалом за минулий рік фахівці контактного центру прийняли 26 519 дзвінків від мешканців Рівненщини. З них 8 200 - це звернення з урядової гарячої лінії, ще 18 319 звернень надійшло на обласну «гарячу лінію».
Більша половина дзвінків стосувалася запитань та роз’яснень про COVID-19.
Як розповів директор обласного контактного центру Рівненської ОДА Василь Курилас, у перші дні роботи кількість телефонних звернень щодня збільшувалась. А нині комунікація з мешканцями добре налагоджена.
- 2020 рік був наповнений щоденними викликами та перешкодами. Наші фахівці намагались вчасно реагувати та підлаштовуватись під сучасні реалії. З початку пандемії люди були не дуже обізнаними про COVID-19 і з кожним днем ми фіксували збільшення дзвінків. Тож наші фахівці пройшли спеціальне навчання, щоб бути компетентними у всіх питаннях та якісно консультувати дозвонювачів, - зазначив Василь Курилас.
За його словами, спочатку до роботи кол-центру долучали навіть медиків, щоб встигати опрацьовувати звернення у цілодобовому порядку. Саме завдяки цьому вдалось забезпечити максимальне інформування населення.
Так, спочатку найбільше дзвінків стосувалися наявності медичних масок, дезінфікуючих засобів та лікувальних препаратів в аптеках Рівненщини, а також профілактики COVID-19, роботи медичних закладів та роз’яснень умов карантину.
Частими були й питання соціального характеру. Зокрема, як можна отримати матеріальну допомогу, хто може бути забезпечений продуктовими наборами, як подати документи в центр зайнятості.
Нині найбільшу частку серед зареєстрованих звернень у тематичній структурі становлять питання: комунального господарства, соціального захисту, охорони здоров’я, транспорту та зв’язку, законності та правопорядку.
Нагадаємо, оновлений номер «гарячої лінії» МОЗ щодо питань Covid-19 - 0800 505 201.
Номер телефону обласного контактного центру - 0 800 60 20 19.
Окрім дзвінків можна також надсилати звернення на електронну пошту [email protected].
Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.