Найчастіше мешканці Рівненщини скаржаться на неякісне надання житлово-комунальних послуг

Найчастіше мешканці Рівненщини скаржаться на неякісне надання житлово-комунальних послуг

Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них - щодо житлово-комунальних послуг.

- На більшу частину звернень фахівці надали необхідні роз’яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, наша служба зверталась до суб’єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення - це допоможе ефективно відреагувати на проблему, - сказала заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.

Подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.

Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91.

Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича 65а.

Контактний телефон для звернень: 62-85-72

Електронна пошта для звернень: 400800@ukr.net

Читайте також