Facebok і відомий бренд випустили «розумні» окуляри
Компанія Facebook у співпраці з відомим брендом Ray-Ban випустили «розумні» окуляри Ray-Ban Stories, завдяки яким можна слухати музику і приймати дзвінки.
Також власники таких окулярів зможуть робити фотознімки та короткі відеоролики і ділитися ними через сервіси Facebook за допомогою допоміжного додатка.
Розробники інформують, що вартість лінійки «розумних» окулярів Ray-Ban Stories (загалом представлено 20 різних варіантів) буде коливатися від 299 до 400 доларів у залежності від оправи і скла.
Розумні «окуляри» наближені до звичайних окулярів, але мають по дві камери на 5 МП кожна, а також динамік і мікрофон. Щоправда, вони не мають дисплею у лінзах.
Керувати функціями Ray-Ban Stories можна завдяки голосу або за допомогою сенсорної панелі боковій дужці.
Так, запис відео здійснюється після голосової команди: "Hey Facebook, take a video".
Оскільки це не шпигунський пристрій, під час фото- або відеозапису горітиме яскравий світлодіод, який попереджатиме навколишніх людей.
Тривалість відеороликів обмежена 30 секундами