Що таке сторіс в Instagram

Що таке сторіс в Instagram, навіщо і як їх знімати

Stories – це міні-репортажі з терміном дії в 24 години, їм не можна поставити лайк, їх неможливо прокоментувати.

Сторіс - зручний та актуальний формат контенту в Instagram, потужний інструмент збільшення охоплення, залученості, впізнаваності облікового запису. Підходить власникам інтернет-магазинів, коуч-тренерам, консультантам, блогерам, викладачам, мандрівникам — загалом усім, хто хоче зробити свій Instagram кращим. СММ агентство MBR рекомендує використовувати сторіс від 3 до 30 в день.

У чому особливості сторис

Головні відмінності від інших форматів:

  • тривалість однієї історії (фото чи відео) – до 15 секунд;
  • автоматичне видалення – через 24 години.

Останнє спонукає користувачів швидше вивчити контент, доки інформація не зникла. Виняток – актуальні сторіси, або Stories Highlights, які не зникають через добу.

Сторіс розташовуються окремо від основної стрічки у верхній частині інтерфейсу Instagram.

Щоб подивитися сторис, досить клацнути на іконку. (Якщо та підсвічується, то вона ще не переглянута.)

Багато хто шукає, де дивитися сторіс анонімно, але в самому Instagram таке налаштувати не можна. Потрібні спеціальні послуги типу Gramster або Gramotool.

Які переваги у цього формату

Delmondo і Buffer проаналізували понад 15 тисяч сторінок і з'ясували: чим більше такого контенту розміщує аккаунт, тим вище середнє охоплення та кількість показів.

Це можна пояснити можливостями та перевагами сторіс:

  1. Стрічка сторис зверху, тому привертає більше уваги.
  2. Багато інструментів для редагування і цей набір постійно оновлюється.
  3. Сторіс Instagram легко інтегруються і до Facebook.
  4. Можна публікувати посилання (якщо обліковий запис від 10 тисяч передплатників), відзначати користувачів, ставити хештеги, геотеги.
  5. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який швидко опанує навіть новачок у Instagram-маркетингу.
  6. Можливість гейміфікації контенту: запуск різних ігор, вікторин, опитувань. Ігрові механіки викликають інтригу та азарт, привертають більше уваги, вимагають зворотної реакції – це корисно для охоплень.
  7. Маски (AR-фільтри) – набір спецефектів, які накладаються на фото чи відео. (Через них сторіс стали по-справжньому популярними.) Можуть бути як статичними, так і динамічними (повторювати рухи користувачів). Це не найпростіший, але ефективний спосіб просування.

Як зняти та додати сторис

  1. Натиснути плюсик поруч із аватаром (на головній сторінці або в обліковому записі).
  2. Виберіть один із режимів, коли відкриється камера. (Бумеранг – для зациклених відео, колаж – для кількох фото.).
  3. Затисніть білу кнопку центром для запису відео або натиснути на неї один раз, щоб зробити фото. (А щоб опублікувати готовий контент, у правому нижньому кутку потрібно вибрати фото та відео з телефону.)
  4. Після завантаження/зйомки відкриється редактор - в ньому можна щось намалювати або додати наклейки, наприклад:
    «Замовлення їжі» та «Підтримай малий бізнес» — нові стікери, що з'явилися під час пандемії. Можна поділитися посиланням на компанії з доставки їжі або вказати обліковий запис малого бізнесу, який ви хочете підтримати рекламою.
    «Розташування» — дозволяє вказати місце на карті. Сторіс з такою відміткою буде видно в пошуку геолокації, це може дати додаткове охоплення.
    «Питання» — дає передплатникам можливість запитати щось, а блогеру чи бізнесу — відповісти прямо у сторіс.
    «Напиши мені» - дозволяє користувачеві швидко перейти в директ.
    «Тест» - залучає до інтерактивної комунікації, гарний варіант гейміфікації.
  5. Далі можна вибрати потрібний фільтр чи маску. Вибір великий, я на дозвіллі розважаю своїх передплатників особливо оригінальними рішеннями.

Як створювати та оформляти сторіс

Нема рації переказувати технічні вимоги з довідки Facebook для бізнесу, але цікаво розібрати неочевидні моменти:

  1. Сторіс – для швидкого споживання, тому добре працюють яскраві, короткі, прості історії. Щось складніше, де потрібно уважно занурюватися, краще відправити у пости.
  2. При створенні креативів краще віддати перевагу відео та анімації. У такому разі корисно зробити субтитри — для тих, хто дивиться сторіт без звуку. А ще варто відразу врахувати, де розташувати геотеги, хештеги, згадки інших облікових записів.
  3. Не варто використовувати у сторіс багато тексту, його складно прочитати за 15 секунд. І краще не розміщувати його з обох боків, тому що легше фокусувати увагу в центрі. Плюс важливо вибирати колір тексту, який не зливатиметься з фоном.

Читайте також