Найпопулярніший аксесуар в Україні: чому рожева панама стала головним символом Kalush Orchestra

Найпопулярніший аксесуар в Україні: чому рожева панама стала головним символом Kalush Orchestra

Рожева панамка лідера гурту Kalush Orchestra уже давно стала його основним символом, однак мало хто знає, що сталося це цілком випадково. Розповідаємо, як звичайний аксесуар став головним символом України на "Євробаченні - 2022".

Виступ гурту Kalush Orchestra вразив глядачів у Турині на головному пісенному конкурсі Європи. Представники України виступали у дуже вдалому поєднанні автентичного українського одягу та сучасного стилю, однак найбільше привертала увагу в'язана рожева панама лідера гурту Олега Псюка.

Цей аксесуар є важливою впізнаваною частиною образу виконавця уже давно, однак до виступу на "Євробаченні" Псюк носив винятково панаму від італійського спортивного бренду Ellesse. Для пісенного конкурсу було вирішено дещо змінити аксесуар.

Сам артист зазначає, що не планував робити головним символом рожеву панаму - це вийшло випадково. Він придбав її на секондхенді для знімання одного кліпу, але після цього вирішив уже з нею не розлучатися. Два роки тому в інтерв'ю українському виданню лідер тоді ще гурту Kalush розповів:

Я завжди ходжу в панамі. У мене є дві такі панами: одну випадково купив на секонді для знімань кліпу. Після того почав носити постійно, вона стала невід’ємним атрибутом мого образу. Друга панама нова. В Україні купити її не міг, але якось в Instagram Stories побачив дівчину в "моїй" панамі й написав їй. Тиждень часу я розмаланював (вмовляв - ред.) дівчину, щоб купити панаму. Вона продала мені її за 600 гривень. 

Після "Євробачення" придбати рожеву панаму у рідному місті Олега Псюка - Калуші, уже неможливо. Однак ще до конкурсу Kalush Orchestra випустили власну лімітовану колекцію панам з вишитою назвою гурту. Аксесуар можна придбати на офіційній сторінці магазину гурту в Instagram.

 

Джерело: ТСН

Читайте також