“Кукушка” стоїть: чи поїде наступного року
На вузькоколійній залізниці "Антонівка-Зарічне" залишилися працювати п’ятеро осіб. До 1 грудня об'єкт обслуговували понад 30 працівників.
- Із них 26 вже тимчасово переведено до інших підрозділів залізниці. П’ятеро залишаються в службі охорони, двоє потрапили під скорочення. Разом з тим облдержадміністрація звертається постійно до "Укрзалізниці" з метою збереження цього об’єкту і забезпечення його функціонування як пасажирського, так і туристичного напрямку, – зазначив заступник голови облдержадміністрації Ігор Тимошенко.
Ця вузькоколійка є найдовшою у Європі. Однак "Укрзалізниця" поки ніяк не реагує на звернення від Рівненщини. Раніше лунали заяви, що вузькоколійка є збитковою, бо була збудована понад 100 років тому. І на її ремонт потрібно близько 900 мільйонів гривень.
Вузькоколійку зупинили у березні 2020 року у зв’язку з карантином. Відтоді вона не функціонує.
Серед тих, хто залишився працювати, - Олександр Мельник (на фото). На вузькоколійній залізниці він працює з 1993 року. Раніше був бригадиром, майстром, а з 1 грудня він – сторож.
За словами Олександра Мельника, закриття "кукушки", так називають цю вузкоколійку, – втрата не тільки для Антонівки, а й для області.
- Для області це – одне із перших чудес, ну і для світу. Коли туристи сюди їхали з усієї Європи. Вони й зараз телефонують, запитують. Перший раз не хочу давати жодних прогнозів, але чомусь не віриться, що воно буде, – сказав Суспільному Олександр Мельник.