Громадський транспорт на Рівненщині. Тариф залежить від ціни на пальне
Із запровадженням воєнного стану більшість перевізників змінили свої графіки. Це пов’язано із зниженням пасажиропотоку та необхідністю окупності маршруту. На ринок громадського транспорту Рівненщини суттєво вплинула і паливна криза.
Про ситуацію у транспортній галузі розповів заступник голови ОДА Ігор Тимошенко під час інтерв’ю на телеканалі ITV.
«Перевізнику простіше надавати послуги, якщо є гарантований ресурс, тобто пальне. Це перша складова. Друге – цінова політика. При стрибку вартості пального майже вдвічі, ми домовилися про підняття тарифу на чверть. Так, у мирний час вартість проїзду була 1,30 грн за кілометр. На сьогодні на приміських і міжміських маршрутах – 1,60 грн. Через три місяці тариф буде переглядатися, він залежатиме від ціни на пальне – чи зросте, залишиться як є, або ж знизиться», - пояснив Ігор Тимошенко.
Таким чином, при зростанні ціни пального удвічі, на Рівненщині тариф на внутрішньообласні перевезення виріс на 25%. Він додав, що на сьогодні пряме державне регулювання на перевезення відсутнє.
«Це раніше ОДА своїм розпорядженням встановлювала тарифи. Сьогодні ми просто комунікуємо і перевізники з розумінням несуть певне соціальне навантаження. Це важливо і для того, або не допустити на транспортний ринок «нелегалів», - зазначив заступник голови ОДА.
В управлінні транспорту та інфраструктури Рівненської ОДА нагадали, що постановою Кабміну від 25.03.2015 № 240 вилучена норма щодо регулювання (встановлення) тарифів на перевезення у приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні.
Разом з тим, органи місцевого самоврядування мають повноваження своїми рішеннями встановлювати тарифи на перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування.