Агітаційний вандалізм, або як виглядатиме Рівне у майбутньому

Агітаційний вандалізм, або як виглядатиме Рівне у майбутньому

Агітаційні плакати Андрія Біланчука – це лише приклад. Приклад того хаосу, який нас очікує у майбутньому.

 

 

 

У листопаді 2019 року очільник Рівного Володимир Хомко почав активно боротися з незаконною рекламою, яка перетворила вулиці нашого міста у строкатий рекламний буклет. Тоді Володимир Євгенович нагримав на представників управління житлово-комунального господарства і наказав демонтувати всі незаконні конструкції. У спецоперації були задіяні такі «спецвійська», як ЖКГ, КАТП, міськШЕУ, Трест зеленого господарства, «Міськсвітло» та «Спецкомбінат». Крім того, у місті встановили рекламні тумби Морріса, які повинні були хоч трішки розвантажити Рівне. Але для рекламного перезавантаження нашого міста потрібні не просто тумби, а усвідомлення того, що ліхтарний стовп або паркан – це не дошка для оголошень.

У Рівному приблизно 900 законних площ, призначених для розміщення матеріалів рекламного характеру. Все інше «прикрашає» місто абсолютно незаконно. Як і агітаційні плакати Андрія Біланчука, які вносять свій вклад в естетику Рівного – спотворюють його.

 

Читайте також