
"Тритон" випробовує на болотах Рівненщини
Інженер Анатолій Павлович зі Старого Села, що на Рокитнівщині, власноруч змайстрував болотохід. На це витратив дев'ять місяців. За основу він взяв раму і мости від вантажівки ГАЗ-66, а коробку передач та двигун – від Mercedes. Протягом тижня майстер разом із друзями тестує свій транспорт, розповідає UA: Рівне-Суспільне.
Свого "Тритона" майстер Анатолій Павлович перевіряє на болотах за Старим Селом.
Майстер розповів, що долав на болотоході канави глибиною два метри двадцять сантиметрів. Адже повітрязабірник розташовував якнайвище. Керування болотоходом аналогічне іншим вантажівкам. Електрику провів сам – окрім різних приладів, передбачив прикурювач і зарядку для USB.
Майстер розповів і про особливості кузова – люк у даху та фаркопф для буксирування автомобілів. Про враження й острах їзди бездоріжжям каже так:
- А чого має бути страшно? Я ж його сконструював, я впевнений у ньому. Перекинеться – то перекинеться, хлопці є поруч – хлопці допоможуть. Є лебідка, якщо загрузнемо – витягну, якщо буде за що вчепитися, – пояснює майстер.
У його майстерні стоїть до десяти верстатів. До виготовлення болотохода умілець вже змайстрував собі тут квадроцикл. А також у вільний час лагодить техніку для місцевих жителів.
Анатолій Павлович підтверджує, що зробив "Тритона" з доступних запчастин, які часто викидають та здають на металолом.
- Із ГАЗ-66 – рама, мости, передній-задній, роздаткова коробка, лебідка і частина кабіни. Все решта – окремо. Колеса МАЗ-537, так званий "Ураган". Це військова техніка радянського виробництва 60-70 років, – пояснює майстер.
Робив болотохід заради адреналіну та щоб не сидіти без діла, каже Анатолій. Поки що на транспорті можна їздити лише полями. Але майстер хоче його сертифікувати, аби рухатися і дорогами області.