Малокомплектна: мешканці села на Рівненщині переживають, щоб не закрили школу
У селі Тростянець Дубенського району занепокоєні можливим закриттям школи. За словами директорки, залишити хочуть початкові класи, а старших школярів нібито переведуть до інших шкіл громади, повідомляє UA: Рівне-Суспільне.
Директорка НВК в Тростянці Лариса Павлунь розповіла, що в останні дні навчального року колектив і батьків збурили чутки про оптимізацію закладу. За її словами, нібито є пропозиція залишити групу дошкільнят і початкові класи, а учнів 5-9 класів перевести у сусіднє село.
- Визначити, в яких сусідських школах будуть навчатися наші діти, не так просто. Ми хочемо побачити, як наших дітей будуть довозити, як буде організовано харчування, як будуть працевлаштовані наші працівники. Те, що ми малокомплектні, не означає, що ми не надаємо належних освітніх послуг, – розповідає директорка Тростянецької школи Лариса Павлунь.
У Тетяни Собчук в тростянецькій школі навчаються двоє дітей. Жінка каже, що чутки про ймовірну оптимізацію батьки сприйняли негативно
. - Я, як мама, хочу сказати, що наші діти залишаються в даному закладі, нікуди вони не йдуть. І ми не хочемо цього, бо в заклад батьки вклали дуже багато сил, терпіння, співпраця завжди була. І наші діти отримують тут хороші знання, – каже Тетяна Собчук.
- Бюджет Семидубської громади,до якої входить селе Тростянець, – 32 мільйони гривень, з них 14 – на освіту, - розповідає голова тергромади Микола Ковальчук.
За його словами, аби повністю покрити освітянські потреби, нині бракує 2,2 мільйона гривень. Попри це, каже, що налаштований зберегти школи. Нині загроза закриття нависла над школами трьох сіл. Окрім, Тростянця – це Грядки і Соснівка.
- Питання зараз стоїть не про закриття, а збереження шкіл. Будемо відшукувати кошти й у нашому місцевому бюджеті. Можливо, доведеться змінити графік виплати коштів на оздоровлення, які видаються при відпустці, Наприклад, виплатити їх в кінці року. Ми розглядаємо питання, щоб утримувати не тільки початкову школу, а 5-9 класи, – говорить Микола Ковальчук.
- Оптимізація шкіл не є самоціллю і не є основною метою заощадження коштів, хоча так чи інакше, будь-яка школа, громада розраховує свій фінансовий ресурс. Головне – перейти до ефективної системи, яка була б справді якісна і мешканці будь-якого населеного пункту були в рівних умовах, – прокоментував Суспільному заступник голови Рівненської ОДА Ігор Тимошенко.