Глобальний збій: абоненти "Київстару" не можуть дзвонити
3 лютого в Україні стався масштабний збій у роботі мобільного оператора "Київстар". На збій у роботі поскаржилися мешканці Харкова, Рівного, Дніпра, Чернігова, Львова, Запоріжжя, Києва та інших міст країни.
З самого ранку користувачі не можуть дзвонити – система повідомляє, що на рахунку замало грошей. Недоступні також функції перевірки рахунку за номерами *110# та *111#. Крім того, клієнти не можуть зв'язатися зі службою підтримки, оскільки робот каже, що номер 466 не існує.
Абоненти з усіх регіонів країни залишають коментарі на офіційній сторінці оператора з питаннями про зв'язок. Там повідомили, що знають про проблему та передали інформацію технічним фахівцям. Проте, що спричинило масовий збій і коли відновиться зв'язок, у компанії поки не говорять.
В компанії підтвердили наявність “тимчасових складнощів”. О 10.35 на FB-сторінці “Київстару” з’явилося повідомлення про відновлення повноцінного режиму роботи.
Сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі “Київстар” та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює”, – йдеться у повідомленні.
Також в компанії запевнили, що передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони, компенсації, будуть нараховуватися автоматично.
“На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному“, – додали в компанії, не пояснивши причину виникнення “тимчасових складнощів”.