Більшість українців не влаштовує якість повітря

Більшість українців не влаштовує якість повітря

У Держпродспоживслужбі почали по-новому приймати скарги. За останні два тижні тестового періоду, коли можна звертатися до державних органів через SaveEcoBot, до Держпродспоживслужби надійшла 51 скарга від громадян.

Про це повідомляє пресслужба відомства.

Як зазначили у наглядовій організації, абсолютна більшість скарг (76%) стосується якості повітря. В інших зверненнях українці скаржаться на рівень шуму (8%), по 6% – на обсяг сміття та якість води, 4% – на забруднення ґрунту.

При цьому найбільша кількість скарг (15) надійшла з Київської області. На другому місці знаходиться Харківська область (14 скарг), на третьому – Дніпропетровська область (6 скарг). Також зареєстровані звернення від заявників із Львівської, Миколаївської, Івано-Франківської, Закарпатської, Одеської, Полтавської та Запорізької областей.

Довідково. SaveEcoBot – це екологічний чат-бот. У лютому було презентовано його оновлений функціонал, через який тепер можна звертатись, зокрема, й до Держпродспоживслужби.

Нагадаємо, упродовж 2020 року Національний банк України отримав та опрацював 15 904 письмових звернення-скарги громадян, більшість з яких стосується дій колекторів.

Читайте також